Friday, June 25, 2021

MIDSOMMAR 2021

 Fri Forms medlemmar presenterar här en sommarutställning 2021

Vill du komma i kontakt med konstnären så går det bra att maila.


Kerstin Falk, falk.ke@telia.com

Jag målar i akryl, olja och akvarell samt gör collage. Använder gärna blyerts, tusch, kol, torr- och oljepastell. Gjort bronsskulpturer och jobbar med ståltråd, hönsnät och krossat porslin. Jag tycker om att variera mina medier. Gift, två barn, 6 barnbarn och Jack Russelhunden Pärla, också kallad Litta. Sommartid har jag också mitt stora intresse trädgårdsarbete.

KF. Danskväll, 55x66 cm, olja på 3D-duk. 2000 kr.

KF. Puss, 46x55 cm, ramad, olja. 2000 kr.


Mille Wulff, trewulff@hotmail.com

MW. oljekrita på kraftigt papper


Mimmi Maria Norbäck, maria.norback@edu.torsby.se

MN. Sommar, akvarell.

MN. Ödemark, akryl.


MN. Fjällandskap, akryl.

MN. Björkliden, Lapport i morgondis, olja.


MN. Det är perfekt att inte vara perfekt, skulptur keramik.


No comments:

Post a Comment

Övre Frykensk Konstrunda 2024

  Nu är påskens konstrunda över. De flesta av tavlorna som var med på Fri Forms konstutställning i Torsby är representerade här nedan. Fotok...